6 juni 2017

By On - bjöd in till Sommarmingel


I torsdags var jag tillsammans med ett härligt gäng inredare och influencers injuden på sommar- AW hos inredningsföretaget By On som håller till i de västra delarna här i Göteborg och det var även i deras fina showroom som kvällens mingel hölls  , vilket gav oss möjlighet att spana in alla vackra saker från Varumärkena  By On, Village , Vakinme. Burn Cancer och Victorian Candles som ingår i företaget och som alla är samlade under samma tak.Mycket av det hade jag redan spant in på årets Formex men det fanns en hel del nytt som föll mig i smaken .



Under kvällen fick också höra designer Staffan Holm berätta om kreativitet och hur han hittar inspiration  och även Hanna Wendelbo berättade lite kort om trender  allt medan vi intog god dryck och mat tillagad av Mushy Mushy .Staffan Holms studio har designat många vackra ting för Village Sweden bland annat  vasen  Betarice  som jag blev förtjust första gången jag såg den . Vasen är tillverkad på glasbruket i Skruf och lanserades som en nyhet för Village Sweden förra året och förutom den vackra designen blir det en helt magisk reflektion av ljus  i glaset så missa inte att ta en extra titt på den om ni har möjlighet.






Stort TACK för inbjudan och för en mycket givande kväll By On.

.......
Pernilla 

Foto : Pernilla.N / Piazzan

SparaSpara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar